Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhabalar. Grafik tasarım okuyorum 2.sınıftayım, son senedeyim. İşimde başarılıyım lakin işimi artık sevmiyorum çünkü her müşteri ile ayrı ayrı düşünmek çok yoruyor. Kısacası işim hazır bir iş olsun istiyorum. Sizden ricam arkadaşlar, abiler, ablalar grafik tasarım okuyup önlisans kpss ile hangi alanlarda memur olabilirim? Bu konuda beni aydınlatırsanız çok mutlu olurum. Teşekkür ederim herkese.