Onur_Ozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kadar skini nereden buluyorsunuz yav şu oyunu 3 farklı hesapta 5 yıldan fazladır oynuyorum 10 liradan pahalı skinim olmadı alşsfşas
Şans faktörü diyelim hocam