Ne yapmalıyız hocam? Bu adamlar devasa büyüklükteki şirketlerin sahibi ve dünyaya yön verebilmeleri çok kolay. Bu tarz şeylerle vakit kaybetmek bana göre manasız. Daha iyisini yapmak yerine coca cola'yı boykot etmek için kola döküp bill gates'i protesto için iphone yakmak manasız.
Bill gates'i protesto etmek için iphone yakmak bence de anlamsız