Topuzzemree adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lise 1 de ki kendine bir şey söyle;
Edit: Yazılım öğren en iyisi sen yigenim
Yaşın 18'den küçük olduğu için pek uğraşmadığın ama bir kaç deneme yaparak alamadığın 20 BTC 'yi ne yap et al. İleride çok şükredersin...