Konu
Lise 1 de ki kendine bir şey söyle;
18-02-2021, 00:21:31
#32
hakanbey58
Topuzzemree adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Lise 1 de ki kendine bir şey söyle;
Edit: Yazılım öğren en iyisi sen yigenim
Yaşın 18'den küçük olduğu için pek uğraşmadığın ama bir kaç deneme yaparak alamadığın 20 BTC 'yi ne yap et al. İleride çok şükredersin...