Ne alaka hocam

Binlerce çevreyi kirleten kuruluş varken xp yi nasıl tepeye koydunuz.
Diğer işletim sistemleride aynı şekilde telefonlar bile aynı şekilde belli bir sürümü desteklemiyor. Ama çöp mü oluyor tabiki hayır. Benim mac book uma güncelleme gelmiyecek artık çöpe mi atacağım Bu dediğiniz tüm cihazlar için geçerli.

Ayrıca teknoloji gelişmesiyle donanımlar gelişti. Böylece yeni yazılımlar yapıldı. Yazılımların özellikleri arttı çünkü yaptığı iş yükü de arttı. Bu yüzden kullandığı donanım da arttı.
Bu tamamen arz talep meselesi. 5 G ye geçincede milyon tane yazılım proje donanımsal parçalar üretilecek. Dogaya daha fazla zarar vereceksin. O zaman geçmeyelim.

Yada araçlar üretilmesin, Fabrikalar çalışmasın. Bunların yaydığı hava kirliliğini kimse yaymıyor.