Aynen hocam ben de açık sistem tezgah altı kuracağım. Şuan kafamdaki tek sorun atık su miktarının fazla olması. Şu su kıtlığında üzücü. Onu da çift membran ile azaltmayı düşünüyorum
Atığı azaltırsanız membranın ömründen yersiniz, ben atığı azaltmaya çalıştığımda tds artıyordu, yosun başlıyordu

Allah affetsin artık atık.