Baykan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Piyasaya göre düşüktür hocam son zamanlarda bakmadım ama

Benim size tavsiyem kapalı kutu şeklindeki ürünlerden uzak durun, tezgah altı modelleri tercih edin. 2 gün sonra filtreleri kendiniz bile değiştirebilirsiniz. Ben akvaryum için 0 tds yani saf su alıyorum. TDS arttığında filtreleri internetten sipariş edip kendim değiştiriyorum. Tezgah altı sistemlerin filtreleri genellikle universal oluyor bilginiz olsun.
Aynen hocam ben de açık sistem tezgah altı kuracağım. Şuan kafamdaki tek sorun atık su miktarının fazla olması. Şu su kıtlığında üzücü. Onu da çift membran ile azaltmayı düşünüyorum