Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Öncelikle geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin.
Geçen sene ocak ayında benimde benzer şikayetlerim vardı beyinde su dolu kitle var demişlerdi ama 2-3 gün çok kötüydüm sonra toparladım.
Birden fazla doktora gözükmeden müdahale ettirmenizi tavsiye etmem. Birisi doğuştan dedi, diğeri yeni dedi ameliyata almamız gerekiyor dedi,bir başkası bundan her insan da var dedi vs
İnşallah güzel haberler alırsınız.