seoagil09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pazartesi günü saat 14 sularında abimi yoğun baş ağrısı ve kusma şikayeti ile hastaneye kaldırdık, götürdüğümüz hastanede doktor şüphelendi ve film çektirdi filmde beyin kanaması olduğunu söyledi. Ardından üniversiteye sevk edildi. Doktorlar beyin kanaması olduğunu doğruladı, yaklaşık 2 gündür sürekli olarak xanax ve nimotop isimli ilaçlardan veriyorlar. Abimde hiçbir şekilde bilinç kaybı, hafıza kaybı yok. Hiçbir zaman da bu yetilerini kaybetmedi. Bizimle konuşuyor, hepimizi tanıyor.. Dün gece doktor beyninin su topladığını söyledi. Forumda daha önce bu durumu yaşayan var mı?, Cuma günü ameliyat olacak deniliyor. Doktor hazırlıklı olun dedi. Abim 37 yaşında. Zinüzitten başka hiçbir rahatsızlığı yok. (şeker, tansiyon vs.)
Öncelikle geçmiş olsun..Hangi hastanede ameliyat olacak..İyi bir beyin cerrahı bulun bence öncelikle..doktordan doktora fark var..Özel hastane de olabilir.