BornKillers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reklamlardan baya kotu donusler alınıyor. bende 100 150 tl gıbı reklam cıktım sosyal medyada 1 beğeni bile gelmezmi arkadaş gelmedi. rakiplere bakıyorum çatır çatır iş yapyıorlar sosyal medya aracılığıyla. nasıl yapıyorlar hiçte bilmiyorum
100 150 ye beğeni bile gelmiyorsa sizin durum bendende vahim facebook ads managerden reklam kalitenizi bi kontrol edin bence. İnşallah bende olanda reklamın oturma sürecidir