Tv100 sadece terbiyesizlik yapiyor. Neymis illegal sitelere para aktarma da papara kullaniliyormus. Nerdryse tum devlet bankalarindan da odeme yapiliyor. Kaldi ki papara zaten sakinca yaratabilecek birnkurum degil. Yani nrnolabilir ki? En kotu ihtimalle sahipleri fetocu cikar. O zaman da ya kayyum atanir sirkete ya da sirket kapabir. Bizim kartlsr da gecerliligini yitirir.