Arkadaşlar TV100 deki papara ile ilgili haberi görmüşsünüzdür. Şimdi bu olay hakkında ne düşünüyorsunuz ?papara Kartımı iptal edeyim mi ? Ne yapmalıyım yol gösterin.
Not: konu hakkında gereksiz , baltalayıcı , alay edici laflar etmeyin lütfen