altunbasak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef import ederken birşeyleri yanlış yapıyorum ve sürekli hata veriyor
O halde sadece çeviri tablosunu exportla hocam, sql olsun ve notepad++ ile düzenle