6 sene İstanbul Otogarda çalıştım ve 6 sene boyunca dilencilerin üstü de başı da hep aynıydı çocuklar desen sürekli hasta/kanser(sözde) zabıtalar desen onlarla iş birliği içerisinde neler neler dönüyor da işte hava zaten soğuk şimdi silivriyi düşünemiyorum