yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sunucu firmanla görüş veya SSH içinde find komutunu dene hocam.
Excele dökmek için database'a tıklayıp export diyorsun hocam, oradan da CSV(virgülle ayrılmış değerler) şeklinde çıktı alabilirsin hocam(excel)
Maalesef import ederken birşeyleri yanlış yapıyorum ve sürekli hata veriyor