sunucu firmanla görüş veya SSH içinde find komutunu dene hocam.
Excele dökmek için database'a tıklayıp export diyorsun hocam, oradan da CSV(virgülle ayrılmış değerler) şeklinde çıktı alabilirsin hocam(excel)
Dediğiniz oldu hocam umaırm içerik aktarırken hata vermez eğer böyle ise çok basitmiş