altunbasak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dediğin çok mantıklı hocam maxlar tamam fakat excele nasıl dökebilirim 500, 500 çevirebilirim
sunucu firmanla görüş veya SSH içinde find komutunu dene hocam.
Excele dökmek için database'a tıklayıp export diyorsun hocam, oradan da CSV(virgülle ayrılmış değerler) şeklinde çıktı alabilirsin hocam(excel)