yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PoEditor'dan daha güzel bence, kıymetini bil hocam
PHPMyAdmin'in max'larını yükselt veya excele döküp oradan çevir hocam.

Dediğin çok mantıklı hocam maxlar tamam fakat excele nasıl dökebilirim 500, 500 çevirebilirim