Geçen sene abim beyin kanaması geçirdi. Beyin damarlarında daralma olmuş o da kanamaya sebep olmuş hatırladığım kadarı ile. Halı saha maçında oldu bir anda düşmüş yere. Çok fazla kusmuş hemen yarım saat içerisinde hastaneye götürdüler bizi de aradılar gittiğimde acil doktoru sol tarafı felç durumu var dedi. Yanına gittim bilici yerinde ama konuşması kaymıştı ben kimim dedim beni bildi babamı bildi. Sol ayağını sol kolunu kaldır dedim kaldırdı. Sonrasında acilden gece 01:00 gibi fakulteye gönderdik cünkü acil doktor alanı dışı ve yapacağı bir şey olmadığından acil olarak gönderdik. Bu beyin kanamasında ilk 4 saat çok önemliymiş. Yaklaşık 2 3 hafta hastanede 1 hafta yogun bakımda kaldı. .Çıktıktan sonra fizik tedavi ile sol tarafını toparladı şimdi araba sürebiliyor ve çok bir sıkıntısı kalmadı. Burada önemli bir etkenlerden biriside yaşının genç olması. Zor bir süreç Allah yardımcınız olsun.