[QUOTE=seoagil09;1079423665]Pazartesi günü saat 14 sularında abimi yoğun baş ağrısı ve kusma şikayeti ile hastaneye kaldırdık, götürdüğümüz hastanede doktor şüphelendi ve film çektirdi filmde beyin kanaması olduğunu söyledi. Ardından üniversiteye sevk edildi. Doktorlar beyin kanaması olduğunu doğruladı, yaklaşık 2 gündür sürekli olarak xanax ve nimotop isimli ilaçlardan veriyorlar. Abimde hiçbir şekilde bilinç kaybı, hafıza kaybı yok. Hiçbir zaman da bu yetilerini kaybetmedi. Bizimle konuşuyor, hepimizi tanıyor.. Dün gece doktor beyninin su topladığını söyledi. Forumda daha önce bu durumu yaşayan var mı?, Cuma günü ameliyat olacak deniliyor. Doktor hazırlıklı olun dedi. Abim 37 yaşında. Zinüzitten başka hiçbir rahatsızlığı yok. (şeker, tansiyon vs.)[/QUO
Abin yatıyormu sürekli ? 15 Yıl önce geçirmiştim beyin kanaması ayağa kalkamıyordum ben dikeldiğim zaman baş dönmesi oluyordu