SlckCftc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aktif Olan tüm kullanıcılara R10 davetiyeyi veriyor zaten yerinizde olsam r10 dışı kullanıcıların kendisini kanıtlaması adına birşeyler yaparım öyle veririm .
öneriniz var mıdır hocam ?