Hocam ben şuan m31 ile çekiyorum gayet güzel çekim alanınız da varsa. https://www.hunerhediyelik.com/urun/...-bebek-magneti
Ben çok prof değilim çekimde bu yüzden benim ayarlarım ile bu kadar çıkıyor. Fotolarda oynama, ışıklandırma da yok.