Referansı olduğunuz bir kişiye davetiye yollayabilirim.
R10 aktif olarak kullanabilecek biri olursa iyi olur. bir yere bağış yapmasına gerek yok yapmak isterse yapabilir zorlayamam.
İlerde referansı olduğunuz kişi bir mağduriyet yasatırsa bundan siz sorumlusunuz.
(Yasak olup olmadığını bilmiyorum önceden yapan vardı ondan dolayı.)
PM üzerinden iletişime geçebilirsiniz
@bakis; arkadaşına gönderim sağlandı.