Herkese iyi çalışmalar dilerim.

Masaüstünde bulunan 25 GB'lık video dosyasını yaklaşık 2 ay önce silmiştik, şuan lazım oldu yedeğimiz yok.

Nasıl kurtarırız, öneri programlarınız var mı?

Teşekkürler.