tahaerdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dağıtım ağınız iyi olmazsa zarar edersiniz ,elinizde patlar hocam , her güncellemede bir gerginlik vs zor iş
Kendi siparişimin %20'lik kısmını versem arkadaş başarıyla yaparsa beni hem iş yükünden kurtarır hemde sipariş bulmuş olur para kazanır

Ek olarak
@yunuskeskin; hocam bu işle hiç ilginiz yoksa bulaşmayın uzak durun. Yazılımı ayrı dert proxyleri çok ayrı dert. sürekli bir güncelleme ve en önemlisi datayı bulmak apayrı bir sorun. Bot yumurta hesaplarla olacak bir iş değil maalesef.