Cloud olarak DigitalOcean ve Ilkbyte kullanıyorum. Hetzner'de sunucularımda bağlantı sorunu yaşayıp OnlineNet ve Ikoula üzerine taşımıştım.
HetznerCloud'u da bu konuyu görünce denemek istedim, 2 gündür 3cpu4gbram'li bir sunucuyu kullanıyorum.
Gayet memnun kaldım, diğer cloud'daki sunucularıda buraya taşıyabilirim. Disk, bw, bağlantı olarak en iyisi gibi duruyor, tam fiyat performans ürünü.
Ayrıca backup ücretlendirmesi de süper, sunucu ücretinin %20'sini alıyor. DigitalOcean'da 5$'lık sunucuya 1$ ödüyorum.
Teşekkür ederim