Cloud olarak DigitalOcean ve Ilkbyte kullanıyorum. Hetzner'de sunucularımda bağlantı sorunu yaşayıp OnlineNet ve Ikoula üzerine taşımıştım.
HetznerCloud'u da bu konuyu görünce denemek istedim, 2 gündür 3cpu4gbram'li bir sunucuyu kullanıyorum.
Gayet memnun kaldım, diğer cloud'daki sunucularıda buraya taşıyabilirim. Disk, bw, bağlantı olarak en iyisi gibi duruyor, tam f
iyat performans ürünü.
Ayrıca backup ücretlendirmesi de süper, sunucu ücretinin %20'sini alıyor. DigitalOcean'da 5$'lık sunucuya 1$ ödüyorum.
Teşekkür ederim