Bina yöneticisiyim bende
Her şeyin makbuzunu veya fişini alır dosyalarım. Toplantılarda dosyaları makbuzları harcamaları ve kalan paranın hesabını gösteririm. İsteyen inceleyebilir derim. Şimdiye kadar sıkıntı çıkmadı. Ama 10 dairelik bina.