Forumdan birinin ihtiyacı olacağını düşünmüyorum en azından internete girebilecek paraları vardır. yapılan yardımın gizlisi makbuldür fakat herhangi bir esnaf lokantasına veya pide börekçi gibi gibi bir yere verirseniz günlük uğrayan yarıma muhtaç insanlara daha çabuk ulaşacağı kanaatindeyim.