İdareye maddi hata dilekçesi verilir. Herhangi bir değişiklik olmazsa idare mahkemesinde dava açılır. Konu bilirkişiye havale edilir. Muhtemelen lehinize sonuç verilir. Burada böyle konuyu uzun uzun insanların gıyabında ithamlarda bulunarak anlatıp neye ulaşmayı amaçlıyorsunuz, anlamadım.
Olayı tüm yanlarıyla anlatıp bilgisi olan hocalarımdan fikir alıp hakkımı savunmayı amaçlıyorum hocam.