AcepeLLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Menü tasarımı ve arayüz tasarımı kısacası grafik tasarım işleri yapmaktayım. İletişimde olalım..
Tamamdır hocam grafik tasarım bu işin estetiği lazım olacaktır muhakkak