@uzmanforum; iyi güzel konuşmuşsun da konuşmaların da o kadar şaibe var ki ben bir anlam getiremedim diyorsun ki temanın %75 i bana ait değil ; kime ait ? 1
2. ci si bir html , css nin yanında wordpress e giydirme işi 2 saatlik bir iş ve bu iş bu temanın %10 una anca tekabul eder ve sen buna rağmen tema bana ait diyebiliyorsun.
ben sana bu tasarımın serüvenini anlatayım da biraz şu yukarlarda ettiğin laflardan yüzün kızarsın.

bu tasarım soyle.net domaini adına ‎10 ‎Nisan ‎2016 ‎Pazar, ‎00:35:49 tasarımı bitirilmiş olup soyle.net in yediği spamdan çıkarmak için yapılmış olan bir tasarım, ve nitekimde çıkarttık. sonrasında aramızda anlaşmazlıklar v.s bir takım olaylar oldu onlar tasarımlarını değiştirdiler bizde insanlar responsive tasarım arıyorlar mahayetinde bu tasarımı paylaşıma sunduk.

tasarımın orjinal hali bu şekildedir ki zaten dikkat ederseniz navbar kısımı logo ile entegreli logoya göre yapılmış bir navbardır.




tasarımın yapım aşamsındaki halen arşivimde duran dosyaları



yani bu işler koca tasarımı 2 dakka wp ye giydirip de altına yapımcı bilmem ne yazma ile felan tema benim ben yaptım demeyle olacak işler değil hele ki r10 gibi büyük bir webmaster topluluğunda bu tür şeyler ile anca kendini kandırırsın.

tasarım lazım olursa gel yine de ben sana ücretsiz yazarım. altınada adını yazarım yapımcı diye.