Merhaba.
Onuda yaptık olmadı hocam.
Merhaba.
Hocam genellikle kimse program kullanmayın herşeyi manuel yapın dediği için bizde manuel yapıyoruz. Birazcık fazla resim paylaşıldığı için sanırsam spama girdi. Hesabı silip yenidena açtım olmadı, kullanıcı adını değiştim olmadı. Bu dedikleirnizin hemen hemen hepsini yaptım.
hesabı silip yeniden açma değilde dondurup 1 hafta sonra tekrar girip atmayı denerseniz muhtemelen çözülmüş olucaktır,uzun zamandır instafly ve instaklon kullanıyorum 2 senedir hiç bir sorun yaşamadım herhangi bir sorunda Tolga beye
@tolgasen durumu iletirseniz yardımcı olucaktır hocam.