Meraboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elden maaş vermek yasaktır. Banka aracılığıyla maaşınızı vermeleri gerekir. Hakkınızı alamamanız durumunda işledikleri bu suç hakkında davacı olabilirsiniz.
Personel sayısı 5 veya daha az ise elden maaş verilebilir diye biliyorum.