İş yerin maaşını eksik veriyor. Bunu kendilerine ilet. Sigortanı yapıp yapmadıklarını da kontrol et zira yapmıyor olabilirler çünkü sana zammın 6. ayında yapılacağını söyleyenlerden her şey beklenir.
Şimdi E-devletten 4A Hizmet Dökümüne Baktımda 2021'de Sigortam gözükmüyor

şaka gibi sanırım