Çıkar Çıkmaz Orasını biz değil Bankacı veya
https://www.findeks.com/ üzerinden sorgulama yap hocam Eğer Puanın Orta derece çıkarsa verirler diye düşünüyorum + en az 3 veya 6 ay sigortalı olmanız lazım diye biliyorum Çektiğiniz kredi de puanınızı düşürdü bilginiz olsun. Her başvuru red gelirse gene puanızı düşürecektir Bankaya gidip önce durumu anlat sicilinizi kontrol etsin sonra olumlu ise başvuru yapın. Derim Bankacılar sorgusuz sualsiz prim için başvuru yapıyor Aslında çıkabilme ihtimali varkende, Malesef red geldiği için puanınızı düşürebiliyor bunları bilerek gidin.