Protex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iki tarafında yazılarını okudum.
@Tontonq; buna cvp ver. Dunyadaki tüm hükümetler arkadaşın dediği gibi, ISP'ler ve Bankalar ile engelleyici bir sistemi devreye sokarsa ne olacak? ve kripto para borsalarını oluşturan unsurları devletler yasaklarsa kimse ücret karşılığı change de edemicek. Bu çok zor bişe değil. Bankalarında canına minnet zaten, böyle olursa tamam btc yok olmaz ama güven vermez, dip fiyatı zaten direk kendi bulacaktır. milletin btc si pul olacaktır. buda bir gerçek? uydu atarızı falan geç, Devletler yasaklarsa uydu muydu kimse atamaz. ve ben daha hiç duymadım merkez bankaların kripto para aldığını?
https://www.coinkolik.com/bitcoin-ya...ldugu-ulkeler/

Yani demem o ki btc yi yok edemezler tmm ama gerçekten patlatılabilme imkanı var gibi. Misal Çin ve rusya yasaklamış hapis cezası var. Bu iş Amerika ve avrupaya yarıyor görünüyor...
Düşündüren soruda şuan neden yasaklamadıkları, Kendi kurdukları sisteme zarar vermiyor olabilir veya biraz daha zamanı var veya menfaatleri var yasaklamak istemiyorlar.
?
çin ve rusya yasaklıyor mu

dünyadaki minerların neredeyse yüzde 50 si çinde bu mu yasaklanmıs hali
ethereum gibi btc ardından 2 ci olarak kabul edilen bir değer rusyada sahibi de ülke ülke geziniyor , putin tarafından davet alıyor vs vs

hastayım bu kulaktan dolma bilgilerle yorum yapmanıza
hala ip banlayarak ağı çökertebileceğinizi sanmanız inanılmaz , evden su an actım walletımı. hangi devlet nereden bilecek bunu