DirekMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tebrik ederim, duyarlı bir insansınız.
Teşekkür ederim hocam.

iki_nokta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aracım yok ama düşünceniz gerçekten güzel
Kazasız belasız sürüşler
Teşekkürler hocam.

Ous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun da abi siz sigortam netten nasıl kasko yaptırıyorsunuz teminatlar muafiyetler servis seçimleri, hasarlar bunları nasıl hallediyorsunuz?
Teşekkürler, kasko yaptıracak aracım olmadığı için hiç bilgim yok hocam. Muhtemelen kasko için giriş yaptığınız da her adımda bilgilendiriyordur.