Siz güven vermiyorsunuz hocam önemli bir insan mısınız desen yok, tanınan biri misiniz desen o da yok 3 kuruş için kimse sizin peşinizden koşmaz bana kimliğinizin ön arka fotoğrafını atarsınız sözleşme imzalarız %20'sini kapora ödersiniz açarız hesabınızı.
Komiksiniz 🤣 Sizin negatif yorumunuz bile var hala konusuyorsunuz ya 😂 Her gün forumdan bir ürün bir hizmet alıyorum. Kimseye de puan ver demedim. Deseydim +30 olmuştu. Az önce yine bir hizmet aldım mesala. Sizin puan bile yok kalkmış birde benden kimlik bekliyorsun 😂 Gel Manisa'ya sor zaten evimi dukkanimi gösterir herkes. Çok konuşma yapabilen önce işi yapar. Etiketleme beni uzatma