demircanuzer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hayırlı olsun. İleride benimde eşimle bir hayalim var ancak Türkiye'de özellikle eşle nasıl gezilebilir?
Daha doğrusu güvenli olmadığını düşünüyorum. Güvenlik için neler yapıyorsunuz? Yani ıssız yerlerde kamp yapılıyor sonuçta ve başımıza ne geleceği belli olmaz ülkede.
Hocam inşallah hayalinize kavuşursunuz. Ne yazık ki doğru bir bakış açısı değil sizinkisi çünkü yol yürürken, trafikteyken, sahildeyken, ormandayken yani her koşulda bir şey olacaksa eğer oluyor. Bunu düşünerek yapmazlık ederseniz bence yanlış yapar, doğru düşünemezsiniz. Türkiye'de yerli ve yabancı o akdar çok karavanla seyahat eden, ev niyetine 12 ay kullanan insan var ki şaşırırsınız. Siz daha önce karavanda öldürüldüler, karavanı soydular gibilerinden haberler duydunuz mu ? veya kaç tanesine denk geldiniz ? Bu kadar fazla olayın yaşandığı güzel ülkemizde bence endişe edebileceğiniz son şey karavan seyahatleri. Kişisel güvenlik önlemlerinizi (doğru yer seçimi, kaliteli kilitler v.b) aldığınız taktirde keyifli bir yolculuk veya tatil olacaktır düşüncesindeyim.