Hocam hayırlı olsun. İleride benimde eşimle bir hayalim var ancak Türkiye'de özellikle eşle nasıl gezilebilir?
Daha doğrusu güvenli olmadığını düşünüyorum. Güvenlik için neler yapıyorsunuz? Yani ıssız yerlerde kamp yapılıyor sonuçta ve başımıza ne geleceği belli olmaz ülkede.