O eskidendi. Siz baya geriden geliyorsunuz. Şu an bitcoin teknolojisine yatırım yapıyoruz yada transferler çok ucuz diyeni görmedim. BTC artık bir yatırım aracı haline geldi. Devletlerin merkez bankaları sürekli para basarak insanların ceplerindeki paranın değerini düşürdüğünü düşündüğü için bir değer saklama aracı olarak kullanılıyor bitcoin. Son olaylarda abd'nin kurumsalları bitcoine yönelince bu denli değer kazandı.
Piyasayı şişirmek için basılan karşılıksız tetherler de buna dahil mi hocam🤔
2 gün önce 1 milyar usdt piyasaya sürüldü ne farkı var merkez bankalarından 😉
https://twitter.com/whale_alert/stat...193618433?s=20