Merhaba Herkese,

Yıllar önce (8-10 sene) forexle uğraşmış ve güzel paralar kazanmıştım. Fakat oynadığım site yurtdışı menşeiliydi ve gümledi gitti. Bende o zaman canım sıkıldığından bırakmıştım.

Şimdi tekrardan girmek istiyorum ama Türk firmalarında 50K TL alt limit var. Daha düşük limit izni veren yerler var mı acaba?

FBS diye bir firmaya denk geldim ama güvenilir mi bilmiyorum.


Yol gösterecekler olursa sevinirim.