Adam cidden çok saftı. Bu dünyanın pisliğini kavrayamayacak kadar saftı. Geçmiş olsun ne diyelim. Eski karısı'da kendini birşey sanıyor olsa gerek. Programı izliyorum ara ara bu konuyu da az çok biliyorum şöförü dediği ekmek verdiği köpek ile aldatmış. Neyse forum kuralları dışına çıkmadan söylenecek çok söz var. Siz anladınız.