Dostum hala anlamak istemiyorsun soğuk cüzdandaki parayı nasıl harcayacaksın? cüzdanı açacaksın cüzdan (istemci) DNS adresinden IP talep edecek gönderilen IP adresine bağlantı kuracaksın sonra harcama işlemini yapacaksın

DNS adresi ysaklıysa IP alamazsın bağlantı kuramazsın harcama yapamazsın.
Sadece amerika kriptoları bitereceğim desin yeter, interneti internetle tehdit ettiğinizi sanıyorsunuz.
soğuk cüzdandan sign ettiğin mesajı ağa duyurman yetiyor illa cüzdanını internete taşıman gerekmiyor
https://www.blockchain.com/btc/pushtx
, bunu da yapmak için illa node sahibi olman da gerekmiyor node sahibi herhangi birinden bunu yapmasını isteyebiliyorsun linkteki gibi, bu bugün sadece internetle yapılıyor yarın uydularla belki de radyo dalgalarıyla bile yapılacak
https://blockstream.com/satellite/
bitcoini internetin fişini komple çekerseniz bile engelleyemezsiniz intranet + uydularla yine devam edebilir