Duygularla düşününce tamamen haklısınız ama pratikte para kazanıyorsan devlet vergini vereceksin diyor. Girişimcilik, işletme yada esnaf olmak gerçekten çok geniş açıdan incelenmesi gereken konular. Ben yeni girişimcilere her zaman şunu söylerim eğer bir rotan varsa gideceğin limana ulaşmak için yolda her türlü acıya dayanacaksan hiç bekleme demir al ve yola çık. Ama ben savaşmak istemiyorum dersen ona da hak veririm sabit maaş bazen daha karlı olabilir. İşletme açmak herzaman %50 risktir buna göre hareket edin. Başarılı olmak içinse formül basit; başarı = çalışmak * şans * haksız avantaj hayatta başarılar.