Alınıyor hocam. Şimdi alınmazsa ilerde onlarda alınacak. Bu adamlar kanımızı sömürecek ellerinden gelse. bundan 4 5 sene önce vergi dairesine gidip adsenseden para kazanıyorum vergimi vermek istiyorum desen kapıdan kovarlardı seni. Şimdi kanun çıkarıp bide utanmadan 5 YIL GERİYE DÖNÜK alabiliyorlar. yaparlar her şeyi yaparlar.
Adsense ise evet alabilirler. Çünkü adsense'de itiraz etme şansınız yok , googleden kazanç sağladığınız %100 olarak net.
Diğer türlü gelen paralarda arkadaşım borç verdi , ödemesi vardı vs her türlü şey söylenip yüksek mebla olmadığı sürece işin içinden çıkabilir.