kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Malesef böyle bir gerçek var. Kazanç adsense değilse eğer öyle 300-500-1000 TL için şirket açmanıza gerek yok devlet bu paraların peşine düşmüyor arkadaşlar. Bu kadar pinpiriklenmenin manası yok yani.

Google ödemeleri genelde kara listeye alındığı için o biraz sıkıntı.
Alınıyor hocam. Şimdi alınmazsa ilerde onlarda alınacak. Bu adamlar kanımızı sömürecek ellerinden gelse. bundan 4 5 sene önce vergi dairesine gidip adsenseden para kazanıyorum vergimi vermek istiyorum desen kapıdan kovarlardı seni. Şimdi kanun çıkarıp bide utanmadan 5 YIL GERİYE DÖNÜK alabiliyorlar. yaparlar her şeyi yaparlar.