Malesef böyle bir gerçek var. Kazanç adsense değilse eğer öyle 300-500-1000 TL için şirket açmanıza gerek yok devlet bu paraların peşine düşmüyor arkadaşlar. Bu kadar pinpiriklenmenin manası yok yani.

Google ödemeleri genelde kara listeye alındığı için o biraz sıkıntı.