8 yıl önce 18 yaşıma girince şirketi açtım bağkur ödeyemediğim için sigortalı işte çalıştım 1 yıl sonra da şirketi borçla kapattım pişman mısın diye soracak olan olursa pişman değilim denedim olmadı yapacak bir şey yok