erbain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam birde banka da çalışıyorsunuz altın gibi düşünün aynı mantık kullanım oranı artıkça aradaki zıplamalar kalkacaktır çin tüm altın rezervini bozdurmadığı sürece altın pul olmaz ya da dolar gibi düşünün hiçbir farkı yok... Herkes de olursa birinin manipülasyon yapması çok zor olur 20 sene sonra belki bu yazdıklarınıza gülersiniz...
Neyse hocam siz haklısınız.